dag 4 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van madrid2014 - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van madrid2014 - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Yoeri Berendijk, Maxim Vonkerman

15 Mei 2014 | Spanje, Madrid

Vandaag is het hier best wel te doen
28 graden en de volle zon.
Gisteravond zijn een aantal studenten naar de Heineken bar gegaan, deze bar is deze week ons stamkroeg geworden om de dood eenvoudige reden dat je hier 5 flesjes Heineken kunt krijgen voor 5 euro. We bestellen hier vaak dos bakkos van.

Vanmorgen mochten we zelf weten wat we gingen doen meer dan de helft van de groep is naar het stadion van Real Madrid gegaan. De andere helft naar een museum. In het stadion moesten we naar de tweede ring, met de roltrap! Iets wat ze bij FC Twente ook zouden moeten aanschaffen..
Eenmaal boven hebben we ons geheugen van de telefoon helemaal vol gefotografeerd. Selfies maken was een populaire bezigheid vandaag.
Kleedkamers, perskamers, veld, dug out overal zijn we geweest..we voelden ons even een speler van Real maar helaas we moeten gewoon rond komen van ons studentenloontje..anders wisten we het wel.

Vanmiddag zijn we naar een museum geweest die in de top 5 van beste musea ter wereld staat, Prado genaamd.
Volgens Henny was het een schande dat sommige van ons nog nooit een echte Rembrandt heeft gezien..want we staan straks wel voor de klas... Nou we zijn nu weer een completere aanstaande juf of meester want een echte Rembrandt hebben we inmiddels gezien..verder hebben we nog meer, volgens Henny, topstukken van schilderijen gezien.

Nu zitten we heerlijk aan het water in het park met de nodige versnaperingen.

Morgen gaan we naar Toledo, de oude hoofdstad van Spanje waar tevens de wapens voor de gladiator films worden gemaakt. En... Het is daar 5 graden warmer dan in Madrid.. We kijken er nu al tegen op...

Uw reporters ter plaatse

Helaas heeft de WiFi vandaag geen zin om zijn werk goed te doen.. No Photos