Wist je dat.... dag 6 en aankomst Nederland - Reisverslag uit Madrid, Spanje van madrid2014 - WaarBenJij.nu Wist je dat.... dag 6 en aankomst Nederland - Reisverslag uit Madrid, Spanje van madrid2014 - WaarBenJij.nu

Wist je dat.... dag 6 en aankomst Nederland

Door: Yoeri Berendijk, Maxim Vonkerman

18 Mei 2014 | Spanje, Madrid

Onze grote vriend de zon volgt ons ook overal..
inmiddels zitten we weer thuis en wie is ons gevolgd? Juist de zon.

Wat een dag was dat gisteren, iedereen was in de veronderstelling dat we om 11:15 zouden vliegen. Nadat iedereen ingecheckt was kregen we het bericht te horen dat het vliegtuig twee uur vertraging zou hebben. Eerst geloofde niemand het want het stond niet aangegeven op de borden. Toen eenmaal duidelijk werd dat het vliegtuig inderdaad niet in Madrid was aangekomen kwam bij iedereen het besef dat we inderdaad een aantal uur vertraging zouden hebben. Het betekende dus dat we nog een paar uur langer met elkaar door zouden brengen...wat een geluk!
Na uiteindelijk drie uur vertraging zaten we eindelijk in het vliegtuig, daar werd al snel duidelijk wat er aan de hand was.
Het vliegtuig dat in Eindhoven op de juiste tijd was opgestegen moest weer terugkeren omdat er een technisch mankement voordeed, er moest een ander vliegtuig vanuit Amsterdam naar Eindhoven worden gevlogen waarna dat vliegtuig verder naar Madrid zou vliegen.

Tijdens de vlucht zag je dat steeds meer studenten lagen te slapen, eindelijk wat slaap zagen we ze denken, want aan slaap kwamen een aantal studenten toch wat tekort in Madrid.

Aangekomen in Eindhoven werd er nog een afsluitende toespraak gehouden door Sander en Henny waarna iedereen zijn of haar eigen weg ging op weg naar de oude vertrouwde omgeving.

En dan nu...het nagenieten gaat beginnen want hieronder volgt een lijst met wist je datjes!

Wist je dat een aantal studenten in het vliegtuig heel aandachtig Ice Age aan het kijken waren.

Wist je dat als je het woord atleti laat vallen in een Spaanse klas je veel joelende kinderen krijgt.

Wist je dat je in een Spaanse klas als beroemde voetbalspeler behandelt wordt

Wist je dat leraren in Spanje elke dag handtekeningen uitdelen.

Wist je dat het dinsdag MAAR 22 graden was.

Wist je dat er een huwelijks aanzoek is geweest op het terras?

Wist je dat je kaas met pizza kan bestellen

Wist je dat een student hier in Madrid een Spaanse Conchita heeft gescoord? Ditmaal zonder Wurst.

Wist je dat sommigen uit het wc raampje moesten plassen omdat er een stel jongens op de wc zat te keesen

Wist je dat t z'n zusje was.

Wist je dat Kim kleren wou kopen voor haar ex en niet voor haar vriend

Wist je dat de WC in de trein heel wat kots heeft moeten doorspoelen.

Wist je dat Sander op een nacht boos werd.
En wist je dat hierdoor twee studenten vast zaten onder het bed

Wist je dat iemand een woestijn wilde bestellen? He Lianne.

Wist je dat Sander je verveelt met zijn kennis!

Wist je dat we deze week last hadden van een hijger.

Wist je dat Sander een shag lach heeft.

Wist je dat Dennis zich als een Japanner gedraagt.

Wist je dat Maxim liever zichzelf fotografeert dan het landschap.

Wist je dat Perry en Tom overal bij zijn!

Wist je dat Brun van mayo houdt.

Wist je dat we met onze rondleiding midden in een kerkdienst terecht kwamen.

Wist je dat Perry vegetarisch is geworden? hij houdt vooral van gras ... Foie gras!

Wist je dat Emma eigenlijk mayo heet? En Wilma.

Wist je dat Lotte motorisch gestoord is.

Wist je dat het woord maximaal, maximaal gebruikt werd deze week.

Wist je dat iedereen nu thuis aan het afkicken is van een geweldige week.

Uw verslaggevers niet ter plaatse,

Yoeri Berendijk en Maxim Vonkerman